Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/8299

La cognición del número desde el punto de vista simbólico en educación primaria : estudio piloto / Luisa Ma García Salas y Manuel Aguilar Villagrán.


Thumbnail

See/Open:
 EA19-cognicion.pdf
213,36 kB
Adobe PDF
Title: La cognición del número desde el punto de vista simbólico en educación primaria : estudio piloto / Luisa Ma García Salas y Manuel Aguilar Villagrán.
Authors : García Salas, Luisa María
Aguilar Villagrán, Manuel
Keywords: Matematicas - Estudio y enseñanza.
Description: En: Escuela Abierta. ISSN. 1138-6908 n. 19 (2016), pp. 101-116
URI: http://hdl.handle.net/10637/8299
Rights : http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
Issue Date: 19-Jan-2017
Appears in Collections:nº 19 - 2016 Escuela Abierta





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.