Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/10695

El mercado de la televisión : la lucha por la audiencia


Thumbnail

See/Open:
 Mercado_Perez_2000.pdf
10,89 MB
Adobe PDF
Title: El mercado de la televisión : la lucha por la audiencia
Authors : Pérez Llavador, Jordi
Solves Almela, Josep Antoni
Keywords: Televisión - Audiencia - 1990-1999 - España - Comunidad Valenciana.Television programs - Rating - 1990-1999 - Spain - Valencia (Autonomous Community)Mass media - Audiences - 1990-1999 - Spain - Valencia (Autonomous Community)Medios de comunicación social - Audiencia - 1990-1999 - España - Comunidad Valenciana.
Publisher: Fundación Universitaria San Pablo CEU.
Citation: Pérez Llavador, J. y Solves, J. (2000). El mercado de la televisión : la lucha por la audiencia. En Laguna Platero, A. (coord.). (2000). La comunicación en los '90: el mercado valenciano (pp. 159-176). Valencia : Fundación Universitaria San Pablo CEU.
URI: http://hdl.handle.net/10637/10695
Rights : http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
ISBN: 8495219344
Issue Date: 20-Nov-2000
Center : Universidad Cardenal Herrera-CEU
Appears in Collections:Dpto. Comunicación e Información Periodística





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.