Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10637/11514
Inclusión educativa de las altas habilidades en educación primaria: Una breve comparativa entre España y Noruega
Title: | Inclusión educativa de las altas habilidades en educación primaria: Una breve comparativa entre España y Noruega |
Authors : | Hughes Cueto, Natalia |
Abstract: | El present estudi aborda la temàtica de la inclusió educativa de les Altes Habilitats en Educació Primària a Espanya i, comparativament, a Noruega. L'objecte d'aquesta investigació és el de generar consciència sobre els diferents problemes que poden associar-se a la superdotació i de tot el que això implica de manera intrínseca. S'aporten idees de treball metodològic per fomentar i desenvolupar la intel·ligència des de les aules. Es treballa emprant fonts secundàries per crear un marc teòric des del qual parteix la investigació. Es realitzen entrevistes als professionals de l'Educació i la Psicologia a Noruega i Espanya, així com una enquesta al país espanyol per destacar el coneixement de les Altes Habilitats en diversos estrats de la població i aportar així fonts primàries. També a Espanya es realitza una avaluació sobre Altes Habilitats en un curs de Cicle Superior en una escola d'Educació Primària per observar i comparar resultats obtinguts. |
URI: | http://hdl.handle.net/10637/11514 |
Rights : | info:eu-repo/semantics/openAccess L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
Issue Date: | Dec-2017 |
Center : | Universitat Abat Oliba CEU |
Appears in Collections: | TFG |
This item is licensed under a Creative Commons License