Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11514
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorSignes Signes, María Teresa-
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament d'Educació i Humanitats-
dc.creatorHughes Cueto, Natalia-
dc.date.accessioned2017-12-18T12:16:15Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:57:24Z-
dc.date.available2017-12-18T12:16:15Z-
dc.date.available2020-07-09T10:57:24Z-
dc.date.created2017-09-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11514-
dc.description.abstractEl present estudi aborda la temàtica de la inclusió educativa de les Altes Habilitats en Educació Primària a Espanya i, comparativament, a Noruega. L'objecte d'aquesta investigació és el de generar consciència sobre els diferents problemes que poden associar-se a la superdotació i de tot el que això implica de manera intrínseca. S'aporten idees de treball metodològic per fomentar i desenvolupar la intel·ligència des de les aules. Es treballa emprant fonts secundàries per crear un marc teòric des del qual parteix la investigació. Es realitzen entrevistes als professionals de l'Educació i la Psicologia a Noruega i Espanya, així com una enquesta al país espanyol per destacar el coneixement de les Altes Habilitats en diversos estrats de la població i aportar així fonts primàries. També a Espanya es realitza una avaluació sobre Altes Habilitats en un curs de Cicle Superior en una escola d'Educació Primària per observar i comparar resultats obtinguts.cat
dc.format.extent117 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherInfants superdotats.cat
dc.subject.otherEducació inclusiva.cat
dc.subject.otherNoruega.cat
dc.subject.otherEspanya.cat
dc.subject.otherNiños superdotados.-
dc.subject.otherEducación inclusiva.-
dc.subject.otherEspaña-
dc.titleInclusión educativa de las altas habilidades en educación primaria: Una breve comparativa entre España y Noruegacat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.subject.udc37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliurecat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons