Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10637/11514
Registro completo de metadatos
Campo DC | Valor | Lengua/Idioma |
---|---|---|
dc.contributor | Signes Signes, María Teresa | - |
dc.contributor | Universitat Abat Oliba CEU. Departament d'Educació i Humanitats | - |
dc.creator | Hughes Cueto, Natalia | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-18T12:16:15Z | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-09T10:57:24Z | - |
dc.date.available | 2017-12-18T12:16:15Z | - |
dc.date.available | 2020-07-09T10:57:24Z | - |
dc.date.created | 2017-09 | - |
dc.date.issued | 2017-12 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10637/11514 | - |
dc.description.abstract | El present estudi aborda la temàtica de la inclusió educativa de les Altes Habilitats en Educació Primària a Espanya i, comparativament, a Noruega. L'objecte d'aquesta investigació és el de generar consciència sobre els diferents problemes que poden associar-se a la superdotació i de tot el que això implica de manera intrínseca. S'aporten idees de treball metodològic per fomentar i desenvolupar la intel·ligència des de les aules. Es treballa emprant fonts secundàries per crear un marc teòric des del qual parteix la investigació. Es realitzen entrevistes als professionals de l'Educació i la Psicologia a Noruega i Espanya, així com una enquesta al país espanyol per destacar el coneixement de les Altes Habilitats en diversos estrats de la població i aportar així fonts primàries. També a Espanya es realitza una avaluació sobre Altes Habilitats en un curs de Cicle Superior en una escola d'Educació Primària per observar i comparar resultats obtinguts. | cat |
dc.format.extent | 117 p. | cat |
dc.language.iso | spa | cat |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | - |
dc.rights | L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | - |
dc.source | RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) | - |
dc.subject.other | Infants superdotats. | cat |
dc.subject.other | Educació inclusiva. | cat |
dc.subject.other | Noruega. | cat |
dc.subject.other | Espanya. | cat |
dc.subject.other | Niños superdotados. | - |
dc.subject.other | Educación inclusiva. | - |
dc.subject.other | España | - |
dc.title | Inclusión educativa de las altas habilidades en educación primaria: Una breve comparativa entre España y Noruega | cat |
dc.type | Trabajos fin de Grado | cat |
dc.subject.udc | 37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure | cat |
dc.embargo.terms | cap | cat |
dc.centro | Universitat Abat Oliba CEU | - |
Aparece en las colecciones: | TFG |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons