Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10637/10478
¿Qué modelo de supervision es más útil para guiar a los estudiantes de doctorado? : la perspectiva española
Title: | ¿Qué modelo de supervision es más útil para guiar a los estudiantes de doctorado? : la perspectiva española |
Other Titles: | Which model of supervision is ideal for PhD students? : a Spanish perspective |
Authors : | Serrano López, Dolores Remedios González Burgos, Elena Dea Ayuela, María Auxiliadora Serrano Gil, Alfonso Lalatsa, Katerina |
Keywords: | Education, Higher - Spain.; Universities and colleges - Graduate work - Spain.; Dissertations, Academic - Spain.; Tesis doctorales - España.; Doctorado - España.; Enseñanza universitaria - España. |
Publisher: | Universidad de Córdoba |
Citation: | Serrano López, DR., González Burgos, E., Dea Ayuela, MA., Serrano Gil, A. y Lalatsa, K. (2018). ¿Qué modelo de supervision es más útil para guiar a los estudiantes de doctorado? : la perspectiva española = Which model of supervision is ideal for PhD students? : a Spanish perspective. En I Congreso Virtual Internacional de Innovación Docente Universitaria : We Teach, We Learn, 20-21 junio 2018. |
Description: | Esta póster (Comunicación) se encuentra disponible en la siguiente URL: https://www.uco.es/servicios/ucodigital/omeka/files/original/ffac29be841decde71234a68e0356653724abea9.pdf |
URI: | http://hdl.handle.net/10637/10478 |
Rights : | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.es |
Issue Date: | 29-Jun-2018 |
Center : | Universidad Cardenal Herrera-CEU |
Appears in Collections: | Dpto. Farmacia |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.