Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/8450

Las redes sociales y la cultura de la autopromoción: apuntes para una teoría de la identidad mosaico


Thumbnail

See/Open:
 Redes_LuciaCaro_Doxa_2017.pdf
536,75 kB
Adobe PDF

See/Open:
 Social_LuciaCaro_Doxa_2017_en.pdf
504,25 kB
Adobe PDF
Title: Las redes sociales y la cultura de la autopromoción: apuntes para una teoría de la identidad mosaico
Other Titles: Social Networking Sites and Self-Promotional Culture: notes for a Theory of the Mosaic Identity
Authors : Caro Castaño, Lucía
Keywords: Redes socialesIdentidadAutopromociónCultura mosaico
Description: En: Doxa Comunicación : revista interdisciplinar de estudios de comunicación y ciencias sociales. ISSN 1696-019X n. XXIV, 2017, pp 13-36
URI: http://hdl.handle.net/10637/8450
Rights : https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.es
Issue Date: 25-May-2017
Center : Universidad San Pablo-CEU
Appears in Collections:Doxa.Comunicación nº 024 (2017)





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.