Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/7826

La influencia cultural de los medios y el papel de la autorregulación


Thumbnail

See/Open:
 Influencia_Aznar_2000.pdf
6,82 MB
Adobe PDF
Title: La influencia cultural de los medios y el papel de la autorregulación
Authors : Aznar Gómez, Hugo
Keywords: Medios de comunicación social - Aspectos éticos.Periodistas - Ética profesional.Freedom of speech.Information services industry - Moral and ethical aspects.Libertad de expresión.Journalistic ethics.Mass Media - Moral and ethical aspects.Periodismo - Aspectos éticos.Journalism - Moral and ethical aspects.Empresas de información - Aspectos éticos.
Publisher: Universidad Pontificia de Salamanca, Servicio de Publicaciones.
Citation: Aznar Gómez, H. (2000). La influencia cultural de los medios y el papel de la autorregulación. En Pastor Ramos, G., Pinto Lobo, M.R. y Echeverri González,A.L. (coords.). Cultura y medios de comunicación : actas del III Congreso Internacional : Salamanca, del 15 al 18 de febrero de 1999 (pp. 203-218). Salamanca : Universidad Pontificia de Salamanca, Servicio de Publicaciones.
URI: http://hdl.handle.net/10637/7826
Rights : http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
ISBN: 8472994805.
Issue Date: 1-Jan-2000
Center : Universidad Cardenal Herrera-CEU
Appears in Collections:Dpto. Ciencias Políticas, Ética y Sociología





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.