Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/7582

Naturaleza de la comunicación audiovisual : "Todo por la audiencia"


Thumbnail

See/Open:
 Naturaleza_Aznar_2002.pdf
10,17 MB
Adobe PDF
Title: Naturaleza de la comunicación audiovisual : "Todo por la audiencia"
Other Titles: Ética de la comunicación y de la información.
Authors : Aznar Gómez, Hugo
Keywords: Mass media - Audiences.Televisión - Audiencia.Periodistas - Ética profesional.Medios de comunicación social - Audiencia.Medios de comunicación social - Aspectos éticos.Mass Media - Moral and ethical aspects.Television programs - Rating.Journalistic ethics.
Publisher: Ariel
Citation: Aznar Gómez, H. (2002). Naturaleza de la comunicación audiovisual : "Todo por la audiencia". En Agejas, J.A. y Serrano Oceja, F.J. (coords), Ética de la comunicación y de la información (pp. 55-74). Barcelona : Ariel.
URI: http://hdl.handle.net/10637/7582
Rights : http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
ISBN: 843441290X.
Issue Date: 1-Jan-2002
Center : Universidad Cardenal Herrera-CEU
Appears in Collections:Dpto. Ciencias Políticas, Ética y Sociología





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.