Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/6939

Publicidad y ética : la vía de la autorregulación


Thumbnail

See/Open:
 Publicidad_Aznar_RLDCS_2000.pdf
368,69 kB
Adobe PDF
Title: Publicidad y ética : la vía de la autorregulación
Authors : Aznar Gómez, Hugo
Keywords: Advertising - Moral and ethical aspects.Mass media and publicity - Moral and ethical aspects.Medios de comunicación social - Aspectos éticos.Publicidad en los medios de comunicación social - Aspectos éticos.Publicidad - Aspectos éticos.Publicidad - Derecho.Advertising - Law and legislation.Mass Media - Moral and ethical aspects.
Publisher: Universidad de La Laguna.
Citation: Aznar Gómez, H. (2000). Publicidad y ética : la vía de la autorregulación. Revista Latina de Comunicación Social, n. 25.
URI: http://hdl.handle.net/10637/6939
Rights : http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
ISSN: 1138-5820
Issue Date: 1-Jan-2000
Center : Universidad Cardenal Herrera-CEU
Appears in Collections:Dpto. Ciencias Políticas, Ética y Sociología





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.