Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/6855

Cuestiones morales en torno al uso del dolor en publicidad


Thumbnail

See/Open:
 Cuestiones_Aznar_CYS_1994.pdf
93,06 kB
Adobe PDF
Title: Cuestiones morales en torno al uso del dolor en publicidad
Authors : Aznar Gómez, Hugo
Keywords: Publicidad - Aspectos éticos.Advertising - Moral and ethical aspects.Publicistas - Ética profesional.Dolor - Aspectos psicológicos.Advertisers - Professional ethics.Medios de comunicación social - Aspectos éticos.Pain - Psychological aspects.Mass Media - Moral and ethical aspects.
Publisher: Universidad de Navarra, Facultad de Comunicación.
Citation: Aznar Gómez, H. (1994). Cuestiones morales en torno al uso del dolor en publicidad. Comunicación y sociedad, vol. 7, n. 2, pp. 75-81.
URI: http://hdl.handle.net/10637/6855
Rights : http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
ISSN: 0214-0039
Issue Date: 1-Jul-1994
Center : Universidad Cardenal Herrera-CEU
Appears in Collections:Dpto. Ciencias Políticas, Ética y Sociología





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.