Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/4743

Plan de marketing para la cadena de Panaderías Pan Pan


Thumbnail

See/Open:
 Plan_Artal_TFM_2012_Indice.pdf
354,14 kB
Adobe PDF
Title: Plan de marketing para la cadena de Panaderías Pan Pan
Other Titles: Máster Universitario en Dirección de Marketing 2011-2012 (Universidad CEU Cardenal Herrera)
Authors : Artal, José Luis
Keywords: Panaderías Pan Pan.Planificación estratégica.Marketing.Empresas - Planificación.
Publisher: Universidad CEU Cardenal Herrera, Facultad de Humanidades y Ciencias de la Comunicación
Citation: Artal, J.L. (2012). Plan de marketing para la cadena de Panaderías Pan Pan. Alfara del Patriarca (Valencia) : Universidad CEU Cardenal Herrera, Facultad de Humanidades y Ciencias de la Comunicación.
Description: Trabajo Fin de Máster (TFM) - Universidad CEU Cardenal Herrera (Valencia), Facultad de Facultad de Humanidades y Ciencias de la Comunicación, leído el 11-06-2012.
Director(s): Gómez Montón, Francisco
URI: http://hdl.handle.net/10637/4743
Rights : http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
Issue Date: 30-Oct-2012
Center : Universidad Cardenal Herrera-CEU
Appears in Collections:TFM





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.