Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11515

La observación de alumnos de educación infantil y su relación con la posible predicción de la superdotación intelectual


Vista previa

Ver/Abrir:
 Observacion_Ramos_2015.pdf
891,58 kB
Adobe PDF
Título : La observación de alumnos de educación infantil y su relación con la posible predicción de la superdotación intelectual
Autor : Ramos Pascual, María Pilar
Resumen : Avui dia tenim una idea confusa sobre el terme “superdotació”. Per això, és molt complicat que des dels centres educatius s’ofereixi una intervenció adequada als subjectes que presenten característiques d’aquest tipus. Per això, en aquest treball anem a realitzar un anàlisi teòric del que és i suposa la superdotació intel·lectual, complementada amb una part pràctica observacional de conductes precoces en nens d’educació infantil. Tot i el perill que suposa la identificació precoç de la superdotació, sí que existeix el consens de que tots els superdotats han mostrat, en edats precoces, les conductes que s’explicitaran al llarg del treball.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11515
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Fecha de publicación : 12-ene-2016
Centro : Universitat Abat Oliba CEU
Aparece en las colecciones: TFG





Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons