Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11515

La observación de alumnos de educación infantil y su relación con la posible predicción de la superdotación intelectual


Thumbnail

See/Open:
 Observacion_Ramos_2015.pdf
891,58 kB
Adobe PDF
Title: La observación de alumnos de educación infantil y su relación con la posible predicción de la superdotación intelectual
Authors : Ramos Pascual, María Pilar
Abstract: Avui dia tenim una idea confusa sobre el terme “superdotació”. Per això, és molt complicat que des dels centres educatius s’ofereixi una intervenció adequada als subjectes que presenten característiques d’aquest tipus. Per això, en aquest treball anem a realitzar un anàlisi teòric del que és i suposa la superdotació intel·lectual, complementada amb una part pràctica observacional de conductes precoces en nens d’educació infantil. Tot i el perill que suposa la identificació precoç de la superdotació, sí que existeix el consens de que tots els superdotats han mostrat, en edats precoces, les conductes que s’explicitaran al llarg del treball.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11515
Rights : info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Issue Date: 12-Jan-2016
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons