Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11455

Neuromarketing : cómo indagar en la mente del consumidor


Thumbnail

See/Open:
 Neuromarketing_Surde_2012.pdf
1,78 MB
Adobe PDF
Title: Neuromarketing : cómo indagar en la mente del consumidor
Authors : Surdé Rincón, Glòria.
Abstract: “Neuromarketing, cómo indagar en la mente del consumidor” és un treball d’investigació que pretén donar a conèixer una nova tècnica d’estudis de mercat, basada en l’anàlisi dels sistemas neuronals que regeixen el cervell humà, mitjançant eïnes que provenen de la neurociencia. L’objectiu d’aquest projecte es esposar l’aplicació de la neurociencia a l’àmbit del neuromarketing, relacionar-lo amb la conducta del consumidor y entendre el procés de presa de decisió que condiciona el comportament del consumidor durant l’acte de compra.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11455
Rights : info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Issue Date: 8-Oct-2012
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons