Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11455
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorMenal Casas, Jorge-
dc.creatorSurdé Rincón, Glòria.-
dc.date.accessioned2012-10-08T12:09:15Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:49Z-
dc.date.available2012-10-08T12:09:15Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:49Z-
dc.date.created2012-07-
dc.date.issued2012-10-08-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11455-
dc.description.abstract“Neuromarketing, cómo indagar en la mente del consumidor” és un treball d’investigació que pretén donar a conèixer una nova tècnica d’estudis de mercat, basada en l’anàlisi dels sistemas neuronals que regeixen el cervell humà, mitjançant eïnes que provenen de la neurociencia. L’objectiu d’aquest projecte es esposar l’aplicació de la neurociencia a l’àmbit del neuromarketing, relacionar-lo amb la conducta del consumidor y entendre el procés de presa de decisió que condiciona el comportament del consumidor durant l’acte de compra.cat
dc.format.extent63 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherNeuromàrqueting.cat
dc.subject.otherConsumidors.cat
dc.subject.otherAspectes psicològics.cat
dc.subject.otherNeuromarketing.-
dc.subject.otherConsumidores.-
dc.subject.otherAspectos psicológicos.-
dc.titleNeuromarketing : cómo indagar en la mente del consumidorcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons