Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11447

Estudi de les denúncies per abús de la imatge de la dona


Thumbnail

See/Open:
 Estudi_Alabau_2012.pdf
1,08 MB
Adobe PDF
Title: Estudi de les denúncies per abús de la imatge de la dona
Authors : Alabau Pérez, Eva
Abstract: El propòsit d’aquest Treball de Fi de Carrera (TFC) és analitzar la imatge de la dona en la publicitat. Per a realitzar-lo hem estudiat primerament el marc regulador per tal de saber els límits legals i ètics dins els quals ens movem. Posteriorment hem analitzat les queixes presentades a Autocontrol, FACUA i l’Observatori de la Imatge de les Dones durant el període 2003- 2010 tot classificant-les en funció de l’any, la marca, el sector i el suport publicitari utilitzat. També s’ha establert una categorització pròpia dels diferents tipus de rols de dona dins els quals es poden englobar el conjunt de queixes estudiades. Hem arribat a la conclusió de que gran part de les queixes van dirigides a l’Observatori de la Dona, i que la televisió i la dona objecte aglutinen el major nombre de denúncies. No obstant, durant el període de temps estudiat no s’ha observat cap tendència pel que fa al nombre de queixes presentades.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11447
Rights : info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Issue Date: 5-Oct-2012
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons