Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11422

Neuromarketing: la tangibilización de las emociones


Thumbnail

See/Open:
 Neuromarketing_Ferrer_2009.pdf
798,15 kB
Adobe PDF
Title: Neuromarketing: la tangibilización de las emociones
Authors : Ferrer Coyo, Alba.
Abstract: “Neuromarketing, la tangibilización de las emociones” és una aproximació als estudis sobre els sistemes neuronals que regeixen el cervell humà, amb la finalitat de relacionar-ho a la conducta del consumidor. Aquest treball explora la aplicació dels descobriments en matèria neurocientífica al camp del marketing. Tot això, pel posterior anàlisi sobre la viabilitat i fiabilitat de la implementació d’aquests avanços al mon professional.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11422
Rights : Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Issue Date: 17-Jul-2009
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.