Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11422
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorRobinat Rivadulla, José Ramón.-
dc.creatorFerrer Coyo, Alba.-
dc.date.accessioned2009-07-17T07:36:30Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:15Z-
dc.date.available2009-07-17T07:36:30Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:15Z-
dc.date.created2009-
dc.date.issued2009-07-17T07:36:30Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11422-
dc.description.abstract“Neuromarketing, la tangibilización de las emociones” és una aproximació als estudis sobre els sistemes neuronals que regeixen el cervell humà, amb la finalitat de relacionar-ho a la conducta del consumidor. Aquest treball explora la aplicació dels descobriments en matèria neurocientífica al camp del marketing. Tot això, pel posterior anàlisi sobre la viabilitat i fiabilitat de la implementació d’aquests avanços al mon professional.cat
dc.format.extent65 p.ca
dc.format.extent817303 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherMàrqueting.ca
dc.subject.otherNeurociència.ca
dc.subject.otherPersuasió (Psicologia).ca
dc.subject.otherConsumidors.ca
dc.subject.otherMarketing.-
dc.subject.otherNeurociencia.-
dc.subject.otherConsumidores.-
dc.subject.otherPersuasión (Psicología).-
dc.titleNeuromarketing: la tangibilización de las emocionesca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.