Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11422
Título : Neuromarketing: la tangibilización de las emociones
Autor : Ferrer Coyo, Alba
Otras materias: MàrquetingNeurociènciaPersuasió (Psicologia)ConsumidorsMarketingNeurocienciaConsumidoresPersuasión (Psicología)
Fecha de publicación : 17-jul-2009
Resumen : “Neuromarketing, la tangibilización de las emociones” és una aproximació als estudis sobre els sistemes neuronals que regeixen el cervell humà, amb la finalitat de relacionar-ho a la conducta del consumidor. Aquest treball explora la aplicació dels descobriments en matèria neurocientífica al camp del marketing. Tot això, pel posterior anàlisi sobre la viabilitat i fiabilitat de la implementació d’aquests avanços al mon professional.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11422
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Neuromarketing_Ferrer_2009.pdf798,15 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.