Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11418

Alcohol en las relaciones públicas. Cómo se dan a conocer las marcas a través de las relaciones públicas


Thumbnail

See/Open:
 Alcohol_Llerins_2009.pdf
367,43 kB
Adobe PDF
Title: Alcohol en las relaciones públicas. Cómo se dan a conocer las marcas a través de las relaciones públicas
Authors : Llerins Latorre, Olga.
Abstract: Treball d’anàlisis i investigació de l’ús de les relacions públiques i el màrqueting experiencial dels anunciants de begudes alcohòliques. Tractament de la normativa vigent sobre el tema i estudi dels diferents tipus d’accions de comunicació que porta a terme aquest sector. Profunditzant en dos exemples de marques i la seva comunicació durant els últims anys mitjançant les relacions públiques.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11418
Rights : Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Issue Date: 22-Jul-2009
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.