Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11418
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorPiera Miquel, Mercedes.-
dc.creatorLlerins Latorre, Olga.-
dc.date.accessioned2009-07-22T08:19:49Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:12Z-
dc.date.available2009-07-22T08:19:49Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:12Z-
dc.date.created2009-
dc.date.issued2009-07-22T08:19:49Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11418-
dc.description.abstractTreball d’anàlisis i investigació de l’ús de les relacions públiques i el màrqueting experiencial dels anunciants de begudes alcohòliques. Tractament de la normativa vigent sobre el tema i estudi dels diferents tipus d’accions de comunicació que porta a terme aquest sector. Profunditzant en dos exemples de marques i la seva comunicació durant els últims anys mitjançant les relacions públiques.cat
dc.format.extent63 p.ca
dc.format.extent376251 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherBegudes alcohòliques.ca
dc.subject.otherMàrqueting.ca
dc.subject.otherRelacions públiques.ca
dc.subject.otherBebidas alcohólicas.-
dc.subject.otherMarketing.-
dc.subject.otherRelaciones públicas.-
dc.titleAlcohol en las relaciones públicas. Cómo se dan a conocer las marcas a través de las relaciones públicasca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.