Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11418

Alcohol en las relaciones públicas. Cómo se dan a conocer las marcas a través de las relaciones públicas


Vista previa

Ver/Abrir:
 Alcohol_Llerins_2009.pdf
367,43 kB
Adobe PDF
Título : Alcohol en las relaciones públicas. Cómo se dan a conocer las marcas a través de las relaciones públicas
Autor : Llerins Latorre, Olga.
Resumen : Treball d’anàlisis i investigació de l’ús de les relacions públiques i el màrqueting experiencial dels anunciants de begudes alcohòliques. Tractament de la normativa vigent sobre el tema i estudi dels diferents tipus d’accions de comunicació que porta a terme aquest sector. Profunditzant en dos exemples de marques i la seva comunicació durant els últims anys mitjançant les relacions públiques.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11418
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Fecha de publicación : 22-jul-2009
Centro : Universitat Abat Oliba CEU
Aparece en las colecciones: TFG





Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.