Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11417

Del jingle a las canciones pop: una aproximación al uso de la música en la publicidad


Thumbnail

See/Open:
 Jingle_Sala_2009.pdf
653,59 kB
Adobe PDF
Title: Del jingle a las canciones pop: una aproximación al uso de la música en la publicidad
Authors : Sala Costa, Judith.
Abstract: Del jingle a la música pop: una aporximació a l’us de la música en la publicitat és un treball de fi de carrera en el que s’exposa la evolució que ha patit la cançó publicitària. En una primera part s’expliquen el diferents tipus de música que existeixen, en la segona la història de la música a la publicitat espanyola i conclou amb un Top-10 de les millors cançons dels anuncis.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11417
Rights : Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Issue Date: 22-Jul-2009
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.