Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11417
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorPuig, Quim-
dc.creatorSala Costa, Judith-
dc.date.accessioned2009-07-22T07:40:50Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:11Z-
dc.date.available2009-07-22T07:40:50Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:11Z-
dc.date.created2009-
dc.date.issued2009-07-22T07:40:50Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11417-
dc.description.abstractDel jingle a la música pop: una aporximació a l’us de la música en la publicitat és un treball de fi de carrera en el que s’exposa la evolució que ha patit la cançó publicitària. En una primera part s’expliquen el diferents tipus de música que existeixen, en la segona la història de la música a la publicitat espanyola i conclou amb un Top-10 de les millors cançons dels anuncis.cat
dc.format.extent62 p.ca
dc.format.extent669274 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherAnuncis publicitarisca
dc.subject.otherMúsicaca
dc.subject.otherAnuncios publicitarios-
dc.titleDel jingle a las canciones pop: una aproximación al uso de la música en la publicidadca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.subject.udc65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de massesca
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Jingle_Sala_2009.pdf653,59 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.