Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11373

El diseño emocional. Apple, tecnología experiencial


Thumbnail

See/Open:
 Diseño_Fernandez_2010.pdf
3,39 MB
Adobe PDF
Title: El diseño emocional. Apple, tecnología experiencial
Authors : Fernández García, Noelia.
Abstract: Aquest treball investiga la importància i la coherència entre el disseny i el branding des del punt de vista del producte tecnològic. A partir d’una visió teòrica del disseny emocional i del branding emocional, s’analitza en profunditat la trajectòria i la imatge que projecta la marca Apple gràcies a disciplines com aquestes. La finalitat és conèixer quin paper juguen els sentits i les experiències, per assolir amb èxit l’amor d’una persona per un producte determinat.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11373
Rights : Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Issue Date: 8-Sep-2010
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.