Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11373
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorUgarte Calleja, Seber.-
dc.creatorFernández García, Noelia.-
dc.date.accessioned2010-09-08T15:18:17Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:40Z-
dc.date.available2010-09-08T15:18:17Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:40Z-
dc.date.created2010-
dc.date.issued2010-09-08T15:18:17Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11373-
dc.description.abstractAquest treball investiga la importància i la coherència entre el disseny i el branding des del punt de vista del producte tecnològic. A partir d’una visió teòrica del disseny emocional i del branding emocional, s’analitza en profunditat la trajectòria i la imatge que projecta la marca Apple gràcies a disciplines com aquestes. La finalitat és conèixer quin paper juguen els sentits i les experiències, per assolir amb èxit l’amor d’una persona per un producte determinat.cat
dc.format.extent151 p.ca
dc.format.extent3467924 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherMàrqueting.ca
dc.subject.otherMarques de fàbrica.ca
dc.subject.otherEmocions.ca
dc.subject.otherApple Computer, Inc.ca
dc.subject.otherMarketing.-
dc.subject.otherMarcas de fábrica.-
dc.subject.otherEmociones.-
dc.titleEl diseño emocional. Apple, tecnología experiencialca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.