Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11373
Título : El diseño emocional. Apple, tecnología experiencial
Autor : Fernández García, Noelia
Otras materias: MàrquetingMarques de fàbricaEmocionsApple Computer, Inc.MarketingMarcas de fábricaEmociones
Fecha de publicación : 8-sep-2010
Resumen : Aquest treball investiga la importància i la coherència entre el disseny i el branding des del punt de vista del producte tecnològic. A partir d’una visió teòrica del disseny emocional i del branding emocional, s’analitza en profunditat la trajectòria i la imatge que projecta la marca Apple gràcies a disciplines com aquestes. La finalitat és conèixer quin paper juguen els sentits i les experiències, per assolir amb èxit l’amor d’una persona per un producte determinat.
URI : http://hdl.handle.net/10637/11373
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Aparece en las colecciones: TFG

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Diseño_Fernandez_2010.pdf3,39 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir



Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.