Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11351

Lovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levanta


Thumbnail

See/Open:
 Lovemarks_Maura_2013.pdf
1,03 MB
Adobe PDF
Title: Lovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levanta
Authors : Maura Alemany, Juan.
Abstract: En aquest treball es posa en context l'evolució de les marques i els consumidors, la seva relació a través del branding i el branding emocional. Els dos aspectes més importants són l'anàlisi del concepte de Lovemark i de la marca Apple. El treball queda recolzat amb l'elaboració d'una enquesta per confirmar la hipòtesi: "La passió per Apple va més enllà dels productes que llancin".
URI: http://hdl.handle.net/10637/11351
Rights : info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Issue Date: 6-Jun-2014
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons