Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11351
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorSantana, Eva, 1971-.-
dc.creatorMaura Alemany, Juan.-
dc.date.accessioned2014-06-06T10:55:25Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:25Z-
dc.date.available2014-06-06T10:55:25Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:25Z-
dc.date.created2013-12-
dc.date.issued2014-06-06-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11351-
dc.description.abstractEn aquest treball es posa en context l'evolució de les marques i els consumidors, la seva relació a través del branding i el branding emocional. Els dos aspectes més importants són l'anàlisi del concepte de Lovemark i de la marca Apple. El treball queda recolzat amb l'elaboració d'una enquesta per confirmar la hipòtesi: "La passió per Apple va més enllà dels productes que llancin".cat
dc.format.extent101 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherMarques de fàbrica.cat
dc.subject.otherMàrqueting.cat
dc.subject.otherApple Computer, Inc.cat
dc.subject.otherMarcas de fábrica.-
dc.subject.otherMarketing.-
dc.titleLovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levantacat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons