Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11351

Lovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levanta


Vista previa

Ver/Abrir:
 Lovemarks_Maura_2013.pdf
1,03 MB
Adobe PDF
Título : Lovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levanta
Autor : Maura Alemany, Juan.
Resumen : En aquest treball es posa en context l'evolució de les marques i els consumidors, la seva relació a través del branding i el branding emocional. Els dos aspectes més importants són l'anàlisi del concepte de Lovemark i de la marca Apple. El treball queda recolzat amb l'elaboració d'una enquesta per confirmar la hipòtesi: "La passió per Apple va més enllà dels productes que llancin".
URI : http://hdl.handle.net/10637/11351
Derechos: info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Fecha de publicación : 6-jun-2014
Centro : Universitat Abat Oliba CEU
Aparece en las colecciones: TFG





Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons