Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11348

El análisis de la comunicación, en todos sus vectores, de la marca Custo – Barcelona, España 2010 – 2013


Thumbnail

See/Open:
 Analisis_Llorens_2014.pdf
3,67 MB
Adobe PDF
Title: El análisis de la comunicación, en todos sus vectores, de la marca Custo – Barcelona, España 2010 – 2013
Authors : Llorens Corbellini, Priscila.
Abstract: El present projecte final de carrera analitza dos aspectes importants que influeixen en la societat actual, la Moda i la Comunicació, i intenta ser una eina útil per entendre la relació existent entre tots dos. En concret s’ha realitzat el estudi amb el fenòmen Custo Barcelona en tots els seus aspectes. La considerada firma espanyola ha aconseguit posicionar-se com un referent en innovació, tant en les seves tècniques tèxtils com en termes de marketing i comunicació, i aconsegueix crear un sentiment de pertinença a la marca per l’exclusivitat en les seves accions. D’aquesta manera, podem parlar de “Custofilosofía”.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11348
Rights : info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Issue Date: 6-Jun-2014
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons