Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11348
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorOteo Soler, Francisco-
dc.creatorLlorens Corbellini, Priscila.-
dc.date.accessioned2014-06-06T10:29:46Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:23Z-
dc.date.available2014-06-06T10:29:46Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:23Z-
dc.date.created2013-
dc.date.issued2014-06-06-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11348-
dc.description.abstractEl present projecte final de carrera analitza dos aspectes importants que influeixen en la societat actual, la Moda i la Comunicació, i intenta ser una eina útil per entendre la relació existent entre tots dos. En concret s’ha realitzat el estudi amb el fenòmen Custo Barcelona en tots els seus aspectes. La considerada firma espanyola ha aconseguit posicionar-se com un referent en innovació, tant en les seves tècniques tèxtils com en termes de marketing i comunicació, i aconsegueix crear un sentiment de pertinença a la marca per l’exclusivitat en les seves accions. D’aquesta manera, podem parlar de “Custofilosofía”.cat
dc.format.extent93 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherComunicació en l'empresa.cat
dc.subject.otherModa.cat
dc.subject.otherCusto Barcelona (Firma comercial).cat
dc.subject.otherComunicación en la empresa.-
dc.titleEl análisis de la comunicación, en todos sus vectores, de la marca Custo – Barcelona, España 2010 – 2013cat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons