Anàlisi comparativa dels indicadors d'escolarització i rendiment educatiu entre Espanya i països de referència de l'OCDE

dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU
dc.contributorRipoll Alcón, Joan
dc.contributor.authorCerezo Casacuberta, Ona
dc.contributor.otherUniversitat Abat Oliba CEU. Departament d'Educació i Humanitats
dc.date.accessioned2024-01-30T16:22:32Z
dc.date.available2024-01-30T16:22:32Z
dc.date.issued2023-09
dc.description.abstractEntendre el funcionament del sistema educatiu d'un país és essencial per a les principals diligències d’un estat. Els indicadors educatius s'han utilitzat tradicionalment per entendre el seu funcionament i per avaluar l’eficiència de les polítiques educatives públiques. En aquest treball s'analitzaran els indicadors d'educació més utilitzats i es proposarà un possible model de càlcul de la qualitat de l'educació en un país. A més, es realitzarà un estudi per identificar els factors que afecten la qualitat de l'educació en un país, inclosos els que tenen efectes positius i negatius.
dc.description.abstractEntender el funcionamiento del sistema educativo de un país es esencial para las principales diligencias de un estado. Los indicadores educativos se han utilizado tradicionalmente para entender su funcionamiento y evaluar la eficacia de las políticas educativas públicas. En este trabajo, se analizarán los indicadores de educación más utilizados y se propondrá un posible modelo de cálculo de la calidad de la educación en un país. Además, se realizará un estudio para identificar los factores que afectan a la calidad de la educación en un país, incluidos los que tienen efectos positivos y negativos.
dc.description.abstractUnderstanding the functioning of a country's education system is essential for the main tasks of a state. Educational indicators have traditionally been used to understand their functioning and to evaluate the effectiveness of public education policies. In this work, the most used education indicators will be analysed and a possible model for calculating the quality of education in a country will be proposed. In addition, a study will be conducted to identify the factors that affect the quality of education in a country, including those that have positive and negative effects.
dc.identifier000000743203
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/15236
dc.language.isootheres_ES
dc.rightsopen access
dc.rights.cchttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
dc.subjectCalidad de la enseñanza.es_ES
dc.subjectEvaluación de sistemas educativos.es_ES
dc.subjectIndicadores educativos.es_ES
dc.subjectEspaña.
dc.titleAnàlisi comparativa dels indicadors d'escolarització i rendiment educatiu entre Espanya i països de referència de l'OCDEes_ES
dc.typeTrabajos fin de Másteres_ES
dspace.entity.typePublicationes
relation.isContributorOfPublicationd67f645e-47b1-4375-b312-7872a3080819
relation.isContributorOfPublication.latestForDiscoveryd67f645e-47b1-4375-b312-7872a3080819

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
Analisi_Cerezo_2023.pdf
Size:
1.99 MB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

Collections