Intervención grupal en niños con trastorno por déficit de atención con hiperactividad desde un enfoque cognitivo-conductual
dc.centro | Universitat Abat Oliba CEU | |
dc.contributor | Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia | |
dc.contributor | Amado Luz, Laura | |
dc.contributor.author | Anfruns Nomen, Ares | |
dc.contributor.author | Amado Luz, Laura | |
dc.date.accessioned | 2008-03-05T11:17:38Z | |
dc.date.accessioned | 2020-07-09T10:44:48Z | |
dc.date.available | 2008-03-05T11:17:38Z | |
dc.date.available | 2020-07-09T10:44:48Z | |
dc.date.created | 2007 | |
dc.date.issued | 2008-03-05T11:17:38Z | |
dc.description.abstract | El treball és una revisió d’un trastorn infantil molt important avui en dia anomenat Trastorn per Dèficit d’Atenció e Hiperactivitat (TDAH). Poc a poc i a mesura que profunditzes en les seves pàgines, es responen les més rellevants qüestions que avui es plantegen sobre aquest tema els pares i els professors dels nens hiperactius. El treball ofereix una clara visió de conjunt d’un trastorn que ho és tot menys simple. A qui ho pateix, o als qui conviuen amb nens hiperactius provoca un gran malestar i un deteriorament significatiu en l’àmbit familiar, escolar i/o personal. Ens interessa destacar que hem d’ajudar a aquests nens a entrar a l’edat adulta amb la millor educació possible, havent adquirit habilitats útils per la vida, unes bones relacions familiars i confiant en sí mateixos. En síntesis, aquest treball és un intent d’oferir a les families i als terapeutes que es troben davant la meta de tractar a aquests nens unes nocions bàsiques sobre el trastorn així com programes de tractament que incorporen les tècniques d’intervenció que han demostrat major eficacia. | cat |
dc.format.extent | 59 p. | ca |
dc.format.extent | 295488 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10637/11030 | |
dc.language.iso | spa | ca |
dc.rights | open access | |
dc.rights.cc | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es | |
dc.rights.license | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) | |
dc.subject.other | Trastorns per dèficit d'atenció en els infants. | ca |
dc.subject.other | Hiperactivitat infantil. | ca |
dc.subject.other | Trastornos por déficit de atención en los niños. | |
dc.subject.other | Hiperactividad infantil. | |
dc.subject.udc | 159.9 - Psicologia | ca |
dc.title | Intervención grupal en niños con trastorno por déficit de atención con hiperactividad desde un enfoque cognitivo-conductual | ca |
dc.type | Trabajos fin de Grado | ca |
dspace.entity.type | Publication | es |
relation.isAuthorOfPublication | d6b49065-e2b8-47e4-8cdb-db0508ca4e1e | |
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscovery | d6b49065-e2b8-47e4-8cdb-db0508ca4e1e |
Files
Original bundle
1 - 1 of 1