Intervención grupal en niños con trastorno por déficit de atención con hiperactividad desde un enfoque cognitivo-conductual

dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia
dc.contributorAmado Luz, Laura
dc.contributor.authorAnfruns Nomen, Ares
dc.contributor.authorAmado Luz, Laura
dc.date.accessioned2008-03-05T11:17:38Z
dc.date.accessioned2020-07-09T10:44:48Z
dc.date.available2008-03-05T11:17:38Z
dc.date.available2020-07-09T10:44:48Z
dc.date.created2007
dc.date.issued2008-03-05T11:17:38Z
dc.description.abstractEl treball és una revisió d’un trastorn infantil molt important avui en dia anomenat Trastorn per Dèficit d’Atenció e Hiperactivitat (TDAH). Poc a poc i a mesura que profunditzes en les seves pàgines, es responen les més rellevants qüestions que avui es plantegen sobre aquest tema els pares i els professors dels nens hiperactius. El treball ofereix una clara visió de conjunt d’un trastorn que ho és tot menys simple. A qui ho pateix, o als qui conviuen amb nens hiperactius provoca un gran malestar i un deteriorament significatiu en l’àmbit familiar, escolar i/o personal. Ens interessa destacar que hem d’ajudar a aquests nens a entrar a l’edat adulta amb la millor educació possible, havent adquirit habilitats útils per la vida, unes bones relacions familiars i confiant en sí mateixos. En síntesis, aquest treball és un intent d’oferir a les families i als terapeutes que es troben davant la meta de tractar a aquests nens unes nocions bàsiques sobre el trastorn així com programes de tractament que incorporen les tècniques d’intervenció que han demostrat major eficacia.cat
dc.format.extent59 p.ca
dc.format.extent295488 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11030
dc.language.isospaca
dc.rightsopen access
dc.rights.cchttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
dc.rights.licenseAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
dc.subject.otherTrastorns per dèficit d'atenció en els infants.ca
dc.subject.otherHiperactivitat infantil.ca
dc.subject.otherTrastornos por déficit de atención en los niños.
dc.subject.otherHiperactividad infantil.
dc.subject.udc159.9 - Psicologiaca
dc.titleIntervención grupal en niños con trastorno por déficit de atención con hiperactividad desde un enfoque cognitivo-conductualca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dspace.entity.typePublicationes
relation.isAuthorOfPublicationd6b49065-e2b8-47e4-8cdb-db0508ca4e1e
relation.isAuthorOfPublication.latestForDiscoveryd6b49065-e2b8-47e4-8cdb-db0508ca4e1e

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
Intervencion_Anfruns_2007.pdf
Size:
281.17 KB
Format:
Adobe Portable Document Format

Collections