La ficció sonora com a recurs didàctic per a l'ensenyament de llengua i literatura

dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU
dc.contributorBobes Soler, Eulàlia de
dc.contributor.authorMartí García, Carlota
dc.contributor.otherUniversitat Abat Oliba CEU. Departament d'Educació i Humanitats
dc.date.accessioned2024-01-26T16:28:40Z
dc.date.available2024-01-26T16:28:40Z
dc.date.issued2023
dc.description.abstractAquest Treball de Fi de Màster presenta una metodologia innovadora que pretén impulsar l’ensenyament i l’aprenentatge de la llengua i la literatura catalana a Secundària a través de la creació d’una ficció sonora. El projecte planteja que els i les estudiants, a través de l’elaboració d’una peça sonora, treballin la lectura, comprensió i anàlisi d’una obra literària i millorin la seva comprensió lectora, les competències d’expressió oral i escrita i digital. La ficció sonora té un gran potencial com a eina didàctica i permet treballar de manera cooperativa, participativa i inclusiva i abordar totes les competències bàsiques.es_ES
dc.description.abstractEste Trabajo Final de Máster presenta una metodología innovadora que pretende impul-sar la enseñanza y el aprendizaje de la lengua y la literatura catalana en Secundaria a través de la creación de una ficción sonora. El proyecto plantea que los y las estudiantes, a través de la elaboración de una pieza sonora, trabajen la lectura, comprensión y análisis de una obra literaria y mejoren su comprensión lectora, las competencias de expresión oral y escrita y digital. La ficción sonora tiene un gran potencial como herramienta didác-tica y permite trabajar de manera cooperativa, participativa e inclusiva y abordar todas las competencias básicas.
dc.description.abstractThis Master's Final Project presents an innovative methodology that aims to promote the teaching and learning of Catalan language and literature at secondary school through the creation of a sound fiction. The project proposes that students, through the creation of a sound piece, work on the reading, comprehension and analysis of a literary work and improve their reading comprehension, oral and written expression and digital skills. Audio fiction has great potential as a didactic tool and allows students to work in a cooperative, participatory and inclusive manner and to address all the basic skills.
dc.identifier000000743618
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/15160
dc.language.isootheres_ES
dc.rightsopen access
dc.rights.cchttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
dc.subjectInnovaciones educativas.es_ES
dc.subjectDidáctica de la lengua.es_ES
dc.subjectRegistros sonoros.es_ES
dc.subjectCatalán.es_ES
dc.subjectEducación secundaria obligatoria.es_ES
dc.titleLa ficció sonora com a recurs didàctic per a l'ensenyament de llengua i literaturaes_ES
dc.typeTrabajos fin de Másteres_ES
dspace.entity.typePublicationes
relation.isContributorOfPublicationcbffedd3-22af-4134-bc15-ffb81aa7ca03
relation.isContributorOfPublication.latestForDiscoverycbffedd3-22af-4134-bc15-ffb81aa7ca03

Files

Original bundle

Now showing 1 - 1 of 1
Thumbnail Image
Name:
Ficcio_Marti_2023.pdf
Size:
349.97 KB
Format:
Adobe Portable Document Format
Description:

Collections