TFM

Permanent URI for this collectionhttps://hdl.handle.net/10637/10587

Search Results

Now showing 1 - 5 of 5
  • Thumbnail Image
    Publication
    UAO
    Plan de comunicación para la colección Nuna Wari de Pepa Piñeiros2023-10-27

    El objetivo de este proyecto es desarrollar un Plan de Comunicación para la nueva colección de moda ancestral andina de Pepa Piñeros, una restauradora de obras de arte, diseñadora de modas y artista ecuatoriana radicada en Barcelona. Su propuesta de moda se basa en la sostenibilidad, revitalización y reivindicación de los tejidos ancestrales andinos, así como en la preservación de la sabiduría ancestral. Para ello, se llevará a cabo un diagnóstico inicial de la marca, lo que permitirá desarrollar un plan de comunicación que esté en línea con los objetivos estratégicos y comunicativos de la marca. Finalmente, se llevará a cabo una planificación de las acciones necesarias para cumplir con estos objetivos.

  • Thumbnail Image
    Publication
    UAO
    Diseño de plan de empresa de productos alimenticios : propuesta de productos alimenticios artesanales2023-10-26

    El objetivo principal de este proyecto se centra en el diseño de un plan de empresa de productos artesanales que incluye barras energéticas, galletas y otros. Estos son naturales con presentación ecológica y materia prima de proveedores locales con la intención de ayudar y fortalecer su economía y existencia en el mercado de producción agrícola de manera sostenible. Las economías globales se están viendo afectadas y Panamá no es la excepción. Por eso, es importante apoyar a las regiones productivas de alimentación. Los productos que se ofrecen en esta empresa promueven beneficios económicos y sociales para las comunidades. La estrategia de mercado estará enfocada en trabajar en conjunto con otras entidades destacando la cooperación como valor y brindando programas educativos, de nutrición y alimentación.

  • Thumbnail Image
    Publication
    UAO
    Plan Estratégico de Responsabilidad Social Corporativa : Fundación CIRCE2022-10-08

    La Responsabilitat Social Corporativa (RSC, en endavant) és una matèria que ha anat guanyant presència al sector empresarial durant la darrera dècada. El canvi de mentalitat a la societat, que comencen a sentir preocupació pels efectes socials i mediambientals que les empreses causen amb la seva activitat, i les iniciatives proposades per diferents organitzacions, com el Pacte Mundial promogut per l'Organització Mundial de les Nacions Unides, han recolzat l'auge en aquesta matèria. La Responsabilitat Social Corporativa és una matèria molt present a dia d'avui al sector empresarial el que ha generat una inquietud personal potenciada pels coneixements adquirits al Màster de Gestió i Comunicació d'Entitats Socials i Solidàries. Davant d'aquesta inquietud, es busca aprofundir en la matèria i, per això, el treball s'ha estructurat en dos capítols principals. El primer d'ells, el Marc Teòric, aprofundeix en el concepte de Responsabilitat Social Corporativa, així com les principals característiques, teories i l'evolució des del seu origen fins a l'actualitat. El segon capítol exposa els resultats de l'anàlisi mitjançant la creació del Pla Estratègic de RSC per a la Fundació CIRCE (CIRCE, d'ara endavant). La metodologia implementada per a l'elaboració del present treball és la coneguda metodologia de cas, l'objectiu de la qual és l'elaboració d'un projecte en una organització, en aquest cas és real i sota la supervisió del mateix Departament de Sostenibilitat per a la seva posada en pràctica futura. Amb això, es busca formular diferents línies estratègiques i accions per les quals CIRCE es guiarà per implementar la Responsabilitat Social Corporativa. De manera més detallada, per desenvolupar el Pla Estratègic de RSC de CIRCE, essent l'objectiu principal del treball, s'ha emportat una anàlisi interna i externa de l'organització mitjançant el mètode DAFO. A més, s'han identificat els principals grups d'interès que es veuen afectats de manera directa i indirecta pel desenvolupament de la pròpia activitat, prioritzant els que influeixin més en matèria de RSC. Posteriorment, després d'haver realitzat una anàlisi, el més objectiu i contrastat possible, es proposen objectius i accions estratègiques en relació amb la missió i la visió de l'organització. Aquestes línies estratègiques són mesures amb indicadors per a la seva posterior avaluació i revisió. Finalment, es presenten les conclusions després de la construcció del mateix Pla Estratègic per a CIRCE.