Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10637/8299
La cognición del número desde el punto de vista simbólico en educación primaria : estudio piloto / Luisa Ma García Salas y Manuel Aguilar Villagrán.
Title: | La cognición del número desde el punto de vista simbólico en educación primaria : estudio piloto / Luisa Ma García Salas y Manuel Aguilar Villagrán. |
Authors : | García Salas, Luisa María Aguilar Villagrán, Manuel |
Keywords: | Matematicas - Estudio y enseñanza. |
Description: | En: Escuela Abierta. ISSN. 1138-6908 n. 19 (2016), pp. 101-116 |
URI: | http://hdl.handle.net/10637/8299 |
Rights : | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es |
Issue Date: | 19-Jan-2017 |
Appears in Collections: | nº 19 - 2016 Escuela Abierta |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.