Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/7424

La información "del corazón" en televisión


Thumbnail

See/Open:
 Informacion_Mercado_RLDCS_1999.pdf
225,5 kB
Adobe PDF
Title: La información "del corazón" en televisión
Authors : Mercado Sáez, María Teresa.
Keywords: Television - Programs - Spain.Specialized journalism - Spain.Sensationalism on television - Spain.Sensacionalismo en televisión - España.Television broadcasting of news - Spain.Prensa del corazón - España.Periodismo especializado - España.Periodismo en la televisión - España.Televisión - Programas - España.
Publisher: Universidad de La Laguna.
Citation: Mercado Sáez, M.T. (1999). "La información "del corazón" en televisión". Revista Latina de Comunicación Social. N. 21.
URI: http://hdl.handle.net/10637/7424
Rights : http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.es
ISSN: 1138-5820.
Issue Date: 1-Sep-1999
Center : Universidad Cardenal Herrera-CEU
Appears in Collections:Dpto. Comunicación e Información Periodística





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.