Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10637/12698
CLIL en educación primaria: propuesta para 5º de primaria
Title: | CLIL en educación primaria: propuesta para 5º de primaria |
Authors : | Carmona López, Natàlia |
Keywords: | Aprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras.; Educación primaria.; Aprenentatge integrat de continguts i llengües estrangeres.; Educació primària. |
Abstract: | Aquest Treball de Fi de Grau té com a objectiu aprofundir de manera conceptual en l'enfocament de Content and Language Integrated Learning (CLIL). En primer lloc i a partir d'un marc teòric, es defineix el concepte de CLIL i es fa una visió en el temps per a així poder veure la seva evolució. A continuació, es defineixen els seus fonaments i la necessitat trobada en la societat actual. Per a contextualitzar l'enfocament, es presenta el marc de referència europeu on es defineixen els objectius, horaris, matèries impartides, avaluació, currículum i terminologia. D'altra banda, es presenta la metodologia pròpia de CLIL i els aspectes més concrets d'aquest en relació a l'Educació Primària, definint els agents partícips. Finalment, es poden trobar un seguit d'aspectes a tenir en compte en el moment de planificar una unitat didàctica en la qual se segueixi la metodologia CLIL. A partir del desenvolupament d'aquesta primera part, es presenta una proposta d'unitat didàctica de Ciències Socials per a 5è de Primària. |
Director(s): | Lacarte Rodríguez, Agustina |
URI: | http://hdl.handle.net/10637/12698 |
Issue Date: | 12-Dec-2019 |
Center : | Universitat Abat Oliba CEU |
Appears in Collections: | TFG |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.