Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/12698
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament d'Educació i Humanitats-
dc.creatorCarmona López, Natàlia-
dc.date.accessioned2021-05-28T12:29:20Z-
dc.date.available2021-05-28T12:29:20Z-
dc.date.issued2019-12-12-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/12698-
dc.description.abstractAquest Treball de Fi de Grau té com a objectiu aprofundir de manera conceptual en l'enfocament de Content and Language Integrated Learning (CLIL). En primer lloc i a partir d'un marc teòric, es defineix el concepte de CLIL i es fa una visió en el temps per a així poder veure la seva evolució. A continuació, es defineixen els seus fonaments i la necessitat trobada en la societat actual. Per a contextualitzar l'enfocament, es presenta el marc de referència europeu on es defineixen els objectius, horaris, matèries impartides, avaluació, currículum i terminologia. D'altra banda, es presenta la metodologia pròpia de CLIL i els aspectes més concrets d'aquest en relació a l'Educació Primària, definint els agents partícips. Finalment, es poden trobar un seguit d'aspectes a tenir en compte en el moment de planificar una unitat didàctica en la qual se segueixi la metodologia CLIL. A partir del desenvolupament d'aquesta primera part, es presenta una proposta d'unitat didàctica de Ciències Socials per a 5è de Primària.-
dc.subjectAprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras.es_ES
dc.subjectEducación primaria.es_ES
dc.subjectAprenentatge integrat de continguts i llengües estrangeres.es_ES
dc.subjectEducació primària.es_ES
dc.titleCLIL en educación primaria: propuesta para 5º de primariaes_ES
dc.typeTrabajos fin de Gradoes_ES
dc.contributor.directorLacarte Rodríguez, Agustina-
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.