Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10637/12698
CLIL en educación primaria: propuesta para 5º de primaria
Título : | CLIL en educación primaria: propuesta para 5º de primaria |
Autor : | Carmona López, Natàlia |
Materias: | Aprendizaje integrado de contenidos y lenguas extranjeras.; Educación primaria.; Aprenentatge integrat de continguts i llengües estrangeres.; Educació primària. |
Resumen : | Aquest Treball de Fi de Grau té com a objectiu aprofundir de manera conceptual en l'enfocament de Content and Language Integrated Learning (CLIL). En primer lloc i a partir d'un marc teòric, es defineix el concepte de CLIL i es fa una visió en el temps per a així poder veure la seva evolució. A continuació, es defineixen els seus fonaments i la necessitat trobada en la societat actual. Per a contextualitzar l'enfocament, es presenta el marc de referència europeu on es defineixen els objectius, horaris, matèries impartides, avaluació, currículum i terminologia. D'altra banda, es presenta la metodologia pròpia de CLIL i els aspectes més concrets d'aquest en relació a l'Educació Primària, definint els agents partícips. Finalment, es poden trobar un seguit d'aspectes a tenir en compte en el moment de planificar una unitat didàctica en la qual se segueixi la metodologia CLIL. A partir del desenvolupament d'aquesta primera part, es presenta una proposta d'unitat didàctica de Ciències Socials per a 5è de Primària. |
Director(es): | Lacarte Rodríguez, Agustina |
URI : | http://hdl.handle.net/10637/12698 |
Fecha de publicación : | 12-dic-2019 |
Centro : | Universitat Abat Oliba CEU |
Aparece en las colecciones: | TFG |
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.