Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/10637/11536
Propuesta didáctica de un Plan Lector de Centro para Ciclo Inicial de Educación Primaria a través de los cuentos clásicos
Title: | Propuesta didáctica de un Plan Lector de Centro para Ciclo Inicial de Educación Primaria a través de los cuentos clásicos |
Authors : | Ballesteros González, Andrea |
Abstract: | El present Treball de Fi de Grau és una proposta de Pla Lector de Centre (PLC) per a Cicle Inicial d'Educació Primària. La línia literària utilitzada és a través dels contes clàssics de Charles Perrault, els germans Grimm, Hans Christian Andersen i Óscar Wilde. De cada un dels autors s'han seleccionat dos contes que permeten treballar les tres àrees d'actuació del PLC: saber llegir, llegir per aprendre i gust per llegir. El presente Trabajo de Fin de Grado es una propuesta de Plan Lector de Centro (PLC) para Ciclo Inicial de Educación Primaria. La línea literaria utilizada es a través de los cuentos clásicos de Charles Perrault, los hermanos Grimm, Hans Christian Andersen y Óscar Wilde. De cada uno de los autores se han seleccionado dos cuentos que permiten trabajar las tres áreas de actuación del PLC: saber leer, leer para aprender y gusto por leer. The present End of Degree Project is a proposal of the Center Reading Plan (PLC) for the Initial Cycle of Primary Education. The literary line used is through the classic tales of Charles Perrault, the brothers Grimm, Hans Christian Andersen and Oscar Wilde. From each one of the authors, two stories have been selected that allow us to work with the three areas of action of the PLC: knowing how to read, read to learn and habit reader. |
URI: | http://hdl.handle.net/10637/11536 |
Rights : | L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
Issue Date: | Jun-2019 |
Center : | Universitat Abat Oliba CEU |
Appears in Collections: | TFG |
This item is licensed under a Creative Commons License