Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://hdl.handle.net/10637/11528
L'ús de l'iPad a educació infantil i primària: recerca i propostes didàctiques innovadores
Título : | L'ús de l'iPad a educació infantil i primària: recerca i propostes didàctiques innovadores |
Autor : | Arbonés Sotomayor, Àngela |
Resumen : | El present Treball Final de Grau recull el context sociotecnològic en l’actualitat de les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i la seva normativa en l’àmbit educatiu, la descripció de la Taxonomia de Bloom i el model SAMR. S’exposa la investigació per mitjà d’un qüestionari realitzada a escoles que utilitzen l’iPad com a eina educativa i la discussió dels resultats obtinguts. Finalment es proposen deu unitats de programació amb iPad tant per Educació Infantil com per Educació Primària. |
URI : | http://hdl.handle.net/10637/11528 |
Derechos: | info:eu-repo/semantics/openAccess L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
Fecha de publicación : | 7-jun-2017 |
Centro : | Universitat Abat Oliba CEU |
Aparece en las colecciones: | TFG |
Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons