Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11461

Identidad corporativa en el caso IKEA


Thumbnail

See/Open:
 Identidad_Escriva_2013.pdf
726,31 kB
Adobe PDF
Title: Identidad corporativa en el caso IKEA
Authors : Escrivá Vilaseca, Miriam
Abstract: En aquest treball es tracte de demostrar la importància de la identitat corporativa en l'actualitat, en el context de saturació de empreses i productes homogenis en el que les empreses lluiten per diferenciar-se. Es pot concloure que una identitat corporativa forta, coherent i única pot diferenciar una marca d'una altre i fer que triomfi.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11461
Rights : L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/openAccess
Issue Date: 27-Sep-2013
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons