Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11461
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorBarrabino García-Manso, Andreu-
dc.creatorEscrivá Vilaseca, Miriam-
dc.date.accessioned2013-09-27T11:44:55Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:57Z-
dc.date.available2013-09-27T11:44:55Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:57Z-
dc.date.created2013-06-
dc.date.issued2013-09-27-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11461-
dc.description.abstractEn aquest treball es tracte de demostrar la importància de la identitat corporativa en l'actualitat, en el context de saturació de empreses i productes homogenis en el que les empreses lluiten per diferenciar-se. Es pot concloure que una identitat corporativa forta, coherent i única pot diferenciar una marca d'una altre i fer que triomfi.cat
dc.format.extent63 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherImatge corporativa.cat
dc.subject.otherImagen corporativa.-
dc.titleIdentidad corporativa en el caso IKEAcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons