Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11459

El reposicionamiento: análisis conceptual y causal del fenómeno desde su origen hasta el (re)planteamiento actual


Thumbnail

See/Open:
 Reposicionamiento_Batallas_2015.pdf
14,71 MB
Adobe PDF
Title: El reposicionamiento: análisis conceptual y causal del fenómeno desde su origen hasta el (re)planteamiento actual
Authors : Batallas Córdova, Michelle
Abstract: El present estudi té com a finalitat estudiar què és el reposicionament i quins són els factors que l’envolten. Pretén establir quines són les principals causes que condueixen a reposicionar una marca, així com també analitzar si el reposicionament és equivalent que quan va sorgir, o si pel contrari ha evolucionat, i com ho ha fet. Amb aquest estudi intentarem esbrinar com es reposicionen les marques en l’actualitat.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11459
Rights : info:eu-repo/semantics/openAccess
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Issue Date: 16-Apr-2015
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons