Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11459
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorFreire Sánchez, Alfonso.-
dc.creatorBatallas Córdova, Michelle-
dc.date.accessioned2015-04-16T11:05:48Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:54:54Z-
dc.date.available2015-04-16T11:05:48Z-
dc.date.available2020-07-09T10:54:54Z-
dc.date.created2015-01-
dc.date.issued2015-04-16-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11459-
dc.description.abstractEl present estudi té com a finalitat estudiar què és el reposicionament i quins són els factors que l’envolten. Pretén establir quines són les principals causes que condueixen a reposicionar una marca, així com també analitzar si el reposicionament és equivalent que quan va sorgir, o si pel contrari ha evolucionat, i com ho ha fet. Amb aquest estudi intentarem esbrinar com es reposicionen les marques en l’actualitat.cat
dc.format.extent88 p.cat
dc.language.isospacat
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess-
dc.rightsL'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/-
dc.sourceRECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)-
dc.subject.otherPublicitat.cat
dc.subject.otherMarques de fàbrica.cat
dc.subject.otherConsumidors.cat
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.subject.otherMarcas de fábrica.-
dc.subject.otherConsumidores.-
dc.titleEl reposicionamiento: análisis conceptual y causal del fenómeno desde su origen hasta el (re)planteamiento actualcat
dc.typeTrabajos fin de Gradocat
dc.embargo.termscapcat
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Este ítem está sujeto a una licencia Creative Commons Licencia Creative Commons Creative Commons