Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11389

Brand Entertainment y nuevas vías de construcción de marcas


Thumbnail

See/Open:
 Brand_Bufferne_2010.pdf
352,82 kB
Adobe PDF
Title: Brand Entertainment y nuevas vías de construcción de marcas
Authors : Bufferne Lorenzo-Penalva, Sofía
Abstract: Aquest treball pretén analitzar la situació actual del món publicitari on les noves vies de comunicació, especialment el Brand Entertainment, són cada vegada més nombroses i diverses per fer front al declivi de l'era convencional en un nou entorn i amb un consumidor evolucionat. La segona part consta d'un apartat pràctic en el qual es realitza una enquesta per veure en quin grau afecta i és efectiva la publicitat tradicional així com les noves formes de publicitat. A més de l'opinió de gent del carrer, s'han realitzat diverses entrevistes a professionals de l'entorn publicitari que han aprofundit en aquest tema.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11389
Rights : Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Issue Date: 23-Nov-2010
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.