Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10637/11389
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributorUniversitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació-
dc.contributorCampmany Muñoz, Miquel-
dc.creatorBufferne Lorenzo-Penalva, Sofía-
dc.date.accessioned2010-11-23T12:22:42Z-
dc.date.accessioned2020-07-09T10:53:52Z-
dc.date.available2010-11-23T12:22:42Z-
dc.date.available2020-07-09T10:53:52Z-
dc.date.created2010-
dc.date.issued2010-11-23T12:22:42Z-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10637/11389-
dc.description.abstractAquest treball pretén analitzar la situació actual del món publicitari on les noves vies de comunicació, especialment el Brand Entertainment, són cada vegada més nombroses i diverses per fer front al declivi de l'era convencional en un nou entorn i amb un consumidor evolucionat. La segona part consta d'un apartat pràctic en el qual es realitza una enquesta per veure en quin grau afecta i és efectiva la publicitat tradicional així com les noves formes de publicitat. A més de l'opinió de gent del carrer, s'han realitzat diverses entrevistes a professionals de l'entorn publicitari que han aprofundit en aquest tema.cat
dc.format.extent93 p.ca
dc.format.extent361284 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isospaca
dc.rightsAquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)cat
dc.subject.otherMarques de fàbrica.ca
dc.subject.otherPublicitat.ca
dc.subject.otherMitjans de comunicació de massa.ca
dc.subject.otherMarcas de fábrica.-
dc.subject.otherPublicidad.-
dc.subject.otherMedios de comunicación de masas.-
dc.titleBrand Entertainment y nuevas vías de construcción de marcasca
dc.typeTrabajos fin de Gradoca
dc.centroUniversitat Abat Oliba CEU-
Aparece en las colecciones: TFG




Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.