Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/10637/11369

El marketing experiencial en espais i botigues de Barcelona


Thumbnail

See/Open:
 Marketing_Juarez_2008.pdf
1,22 MB
Adobe PDF
Title: El marketing experiencial en espais i botigues de Barcelona
Authors : Juàrez Quiñones, Carolina
Abstract: Des de la perspectiva del brand management, el present treball pretén demostrar que una incoherent aplicació del marketing experiencial en entorns espacials pot contribuir a malmetre la construcció de la marca. Per corroborar la hipòtesi, el treball consta d’una una part teòrica, on s’aborda des de la marca fins al marketing experiencial, i una part pràctica en què s’exposa l’anàlisi de cinc entorns espacials de la ciutat de Barcelona: Nespresso, IceBarcelona, Pans&Company, Sephora i Starbucks Coffee.
URI: http://hdl.handle.net/10637/11369
Rights : Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Issue Date: 24-Jul-2008
Center : Universitat Abat Oliba CEU
Appears in Collections:TFG





Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.